Με τα μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής, τα παιδιά κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και βλέπουν τις εντολές τους να εφαρμόζονται σε πραγματικές κατασκευές. Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια εκπαιδευτική και ταυτόχρονα ψυχαγωγική δραστηριότητα η οποία συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι μετατρέποντας έτσι την εκπαίδευση σε μια συγκλονιστική περιπέτεια και ανακάλυψη ταυτόχρονα.

Που γίνονται τα μαθήματα; - Πρόταση συνεργασίας:  Πέρα από τα μαθήματα που πραγματοποιούνται στο χώρο μας, το IT Experts - IT Kids συνεργάζεται με φορείς εκπαίδευσης για δράσεις σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών, νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς, δημοτικά σχολεία και γυμνάσια. 

Συγκεκριμένα εκπαιδευτικοί μας αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των παιδιών στο χώρο του εκπαιδευτικού σας κέντρου/σχολείου είτε με το αντικείμενο της πληροφορικής  είτε της ρομποτικής.

Καλοκαιρινά τμήματα 2018:   Όπως και κάθε χρόνο έτσι και φέτος με το κλείσιμο των σχολείων εβδομαδιαία καλοκαιρινά camps θα δημιουργηθούν προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν τον συναρπαστικό κόσμο της εκπαιδευτικής ρομποτικής!

Δηλώστε συμμετοχή στα πρωινά και απογευματινά μας τμήματα που ξεκινάνε από τις 18/6/2018.
Αναλυτικό πρόγραμμα: 

  • Τρίτη 19/6/2018 - Παρασκευή 29/6/2018 - 11:30 - 13:00 ["Απλοί μηχανικοί & WeDo 2.0"]
  • Τρίτη 19/6/2018 - Παρασκευή 29/6/2018 - 18:30 - 20:00 ["WeDo 2.0"]
  • Δευτέρα 18/6/2018 - Παρασκευή 6/7/2018 - 19:00 - 21:00 [Προγραμματισμός σε Python]
  • Δευτέρα 25/6/2018 - Παρασκευή 6/7/2018 - 17:00 - 19:00 [Project Πληροφορικής]

Περισσότερες πληροφορίες για τα τμήματά μας & κράτηση θέσης στο τηλ. 2106250153

Ενδιαφέρομαι


roda-lunapark

Έννοιες και γνωστικά αντικείμενα που καλύπτονται είναι:

  • Φυσική (κίνηση, τριβή, ενέργεια)
  • Μαθηματικά-Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση μήκους, περίμετρος, γωνίες, εμβαδά)
  • Μηχανική (κατασκευή, συναρμολόγηση, ευστάθεια κ.α.)
  • Προγραμματισμός (προγραμματιζόμενοι αισθητήρες, εισαγωγή στη λογική του αλγορίθμου, ψηφιακή νοημοσύνη)

Τα μαθήματα ρομποτικής ακολουθούν το μοντέλο εκπαίδευσης S.T.E.M. Ο όρος “STEM” [Science, Technology, Engineering and Mathematics] είναι το ακρωνύμιο για τα αντικείμενα που αναφέρονται στη Φυσική, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά. Η συγκεκριμένη προσέγγιση ενοποιεί όλες αυτές τις θεματικές περιοχές ώστε οι μαθητές να έχουν μια ολοκληρωμένη αντίληψη και όχι κατακερματισμό γνώσης. Η ρομποτική είναι μια από τις κυριότερες δραστηριότητες που καλύπτει τις παραπάνω περιοχές.


Προσωπικές ικανότητες που αναπτύσσονται:

  • Αυτοπεποίθηση - Αυτοεκτίμηση (επίτευξη στόχων, θετική ανατροφοδότηση)
  • Ορθολογική σκέψη (σχεδίαση, συναρμολόγηση, προγραμματισμός, δοκιμή, αξιολόγηση)
  • Δημιουργικότητα - Φαντασία (διαχείριση χρόνου, έργου και πόρων)
  • Δεξιότητες επικοινωνίας (συνεργασία στην ομάδα)
  • Αντίληψη - Παρατηρητικότητα (εύρεση και διαχείριση σφάλματος σε στάδια συναρμολόγησης και προγραμματισμού)
  • Καινοτομία - ερευνητικό πνεύμα (νέες ιδέες για κατασκευές και δυνατότητες)
  • Αρέσκεια για μάθηση και προσαρμοστικότητα στην αλλαγή

skorpios2

Ηλικίες καθώς και εκπαιδευτικό υλικό -λογισμικό:

BeeBot, Blue-Bot, Dash & Dot - Early Simple Machines (Προσχολική ηλικία)

Η δραστηριότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής για μας ξεκινάει από την προσχολική ηλικία! Τα ρομπότ BeeBot - Blue-Bot (έξυπνη μελισσούλα) αποτελούν το ιδανικό εργαλείο για το παιδί προκειμένου να διδαχθεί προσανατολισμό, λογική ακολουθία και εκτίμηση διάφορων φυσικών μεγεθών όπως απόσταση, κατεύθυνση και γωνία, μπαίνοντας με παιγνιώδη τρόπο στη λογική του προγραμματισμού.
Το LEGO Early Simple Machines είναι ένα πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα δομικά στοιχεία που χρειάζονται για τη διδασκαλία των μαθητών, σχετικά με το πως λειτουργούν οι απλές μηχανές και τι σημασία έχουν στην καθημερινή μας ζωή. Με το συγκεκριμένο πακέτο τα παιδιά κατασκευάζουν, πειραματίζονται, βρίσκουν λύσεις, ταξινομούν και μαθαίνουν να εργάζονται ομαδικά.


Simple & Powered Machines (για παιδιά Α, Β, Γ και Δ τάξεων Δημοτικού Σχολείου)

Οι απλές και αυτοτροφοδοτούμενες μηχανές είναι εκπαιδευτικά πακέτα της LEGO με τα οποία οι μαθητές δημιουργούν κατασκευές κλιμακωτής δυσκολίας μπαίνοντας έτσι σε πιο σύνθετες έννοιες της μηχανικής, της φυσικής και της γεωμετρίας,όλα προοίμια της ρομποτικής που θα ακολουθήσει έχοντας πολλαπλά οφέλη όπως:

  • Εξερεύνηση των απλών μηχανημάτων, των μηχανισμών και των δομών
  • Πειραματισμός με ισόρροπες και ανισόρροπες δυνάμεις
  • Κλίμακες βαθμονόμησης
  • Μετάδοση κίνησης (γρανάζια, μοχλοί, τροχαλίες, άξονες)
  • Μέτρηση απόστασης, χρόνου, ταχύτητας, βάρους, εμβαδού & περιμέτρου

WeDo 2.0 & Scratch (για παιδιά Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων Δημοτικού Σχολείου)

Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πακέτο οι μαθητές εισάγονται στο μοντέλο εκπαίδευσης S.T.E.M. του οποίου η δραστηριότητα ρομποτικής είναι η απόλυτη έκφραση. Με την βοήθεια των μηχανοκίνητων μοντέλων της LEGO® και τα ειδικά διαμορφωμένα σενάρια σχετικά με την ενέργεια, την ανακύκλωση, τη βιολογία, τα φυσικά φαινόμενα, τον πλανήτη, το διάστημα κλπ. οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν δίνοντας "ζωή" στις δημιουργίες τους.
Για τον προγραμματισμό χρησιμοποιείται το επίσημο λογισμικό της LEGO® και το ελεύθερο λογισμικό Scratch, με την βοήθεια των οποίων οι μαθητές αναπτύσσουν την αλγοριθμική τους σκέψη, μαθαίνοντας έννοιες όπως: μεταβλητές, δομή αλγορίθμου, συνθήκες επιλογής, δομή επανάληψης, διάδραση με τον χρήστη

Κάθε χρόνο οι ομάδες αυτού του επιπέδου παίρνουν μέρος και στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής διεκδικώντας κάθε χρόνο σημαντικές διακρίσεις!


EV3Lego Mindstorms NXT, EV3 & Arduino (για παιδιά Ε - ΣΤ Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου)

Οι μεγαλύτεροι πλέον μαθητές ασχολούνται με πιο σύνθετες κι απαιτητικές κατασκευές χρησιμοποιώντας την ναυαρχίδα της LEGO®, το πακέτο EV3. Έχοντας πλέον στην διάθεση τους πολλούς αισθητήρες (κίνησης, χρώματος, αφής κλπ.) και μοτέρ, καλούνται να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν τα δικά τους ρομπότ. Μέσα από το επίσημο λογισμικό της LEGO® και δικών μας ειδικών προγραμμάτων, οι μαθητές πειραματίζονται προσπαθώντας να λύσουν με το ρομπότ που κατασκεύασαν πάσης φύσεως προβλήματα της μηχανικής, της φυσικής και της γεωμετρίας.
Μετά το EV3 ακολουθεί το Arduino. Η πλακέτα Arduino αποτελεί την ιδανικότερη λύση για την ενασχόληση με τον προγραμματισμό και τα ηλεκτρικά κυκλώματα. Με την βοήθεια σεναρίων κλιμακωτής δυσκολίας οι μαθητές υλοποιούν και γράφουν κώδικα σε C++ ενώ παράλληλα μαθαίνουν για διάφορες έννοιες όπως κύκλωμα, τάση, pin, led, breadboard κατανοώντας την λειτουργία πολλών από τα gadgets που χρησιμοποιούμε  στην καθημερινότητα μας (φωτοκύτταρο, θερμοστάτης, κυλιόμενες σκάλες κ.α.)